Gyakori kérdések a cégkivonatról

Gyakori kérdések a cégkivonatrólHa valaki még nem jártas a cégkivonat igénylésben, akkor első alkalommal a fontos információkra nehéz rátalálni. Összegyűjtöttük egy helyen a fontos információkat, gyakori kérdéseket a cégkivonattal kapcsolatban.

Mit tartalmaz a cégkivonat?

A legfontosabb, hogy a cégkivonat egy vállalkozásról a cégjegyzékben szereplő, jelenleg hatályos információkat tartalmazza.

Lehet online cégkivonatot igényelni?

Igen, mindössze néhány kattintás, és tudunk az interneten keresztül cégkivonatot igényelni bármelyik vállalkozásról.

Hiteles vagy közhiteles cégkivonat, mi a különbség?

Az egyik különbség a hitelesítés formája, ugyanis a közhiteles cégkivonat magasabb szintű hitelesítést jelent. A másik különbség, hogy a közhiteles dokumentum mindenképpen papír alapú dokumentum. Akkor érdemes közhiteles cégkivonatot igényelni, ha kifejezetten ezt kérik a felhasználás helyén, vagy, ha nem tudjuk, hogy milyenre van szükség, és biztosra akarunk menni.

Mennyi idő alatt kapom meg a dokumentumot?

Az elektronikus formában igényelt dokumentum bankkártyás fizetés esetén pár percen belül, átutalás esetén az utalás beérkezését követően megérkezik e-mail címünkre.

Mennyi ideig érvényes egy cégkivonat?

A dokumentum 30 napig érvényes, utána újat kell igényelni, ha fel szeretnénk használni ügyintézés során.

Számlát lehet kérni a befizetésről?

Természetesen a szolgáltatók számlát is adnak a cégkivonat igénylésről, ami a sikeres fizetést követően fogunk megkapni, elektronikus úton.